SPECS: filesystem.spec - move wm-properties to the right place - rel 20

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pią, 19 Wrz 2008, 21:11:20 CEST

2008/9/19 Jakub Bogusz <qboosh w pld-linux.org>:
> Czyli z całego PLD jedyne, co czyta te pliki, to g-c-c?

Nie grepowałem wszystkich kodów źródłowych ;)

Xfce4 startuje domyślnie xfwm i zdaje się, że odpali dowolną
aplikację, którą się poda jako wm, nawet xterma. KDE ma ścieżkę do
własnej binarki. E16 tak samo. Nie bardzo mam pomysł, co mogłoby z
tego korzystać (poza ewentualnym programem do przełączania WMów w
GNOME, jeśli mamy taki na ftp). Jedyny desktop, który z bazy obsługuje
ten katalog to GNOME (a i tam jest pomysł przeniesienia wszystkiego do
%_desktopdir z dodatkową sekcją w pliku desktop).

> No właśnie nie wiem, czy nie były używane przez coś poza GNOME.
> Wtedy umieszczenie pliku w nieswoim katalogu nie generowało zależności.

Teraz też nie generuje, przeniosłem tylko katalog tam, gdzie ma go
upstream - mniej roboty dla nas na przyszłość.

--
Patryk Zawadzki