Re: Aktualne PHP powinno wymagać aktualnego pcre, problem z php-eaccelerator

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Śro, 2 Gru 2009, 16:30:39 CET

On Wed, 2 Dec 2009, Wojciech Błaszkowski wrote:

> bosz.. po grzyba w ogóle zostało to zrobione ?! Rozumiem, że rozdrobnienie
> pakietów w PLD jest jednym z motywów przewodnich, ale to IMO już przesada.
>
> -1 dla odrębnej paczki php-session.

Też uważam że to nonsens, tym bardziej że takie php-session powinno być
obligatoryjnie wymuszone przy upgradzie z PHP w takiej wersji która nie
miała wydzielonego php-session.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944