Aktualne PHP powinno wymagać aktualnego pcre, problem z php-eaccelerator

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Czw, 3 Gru 2009, 11:00:32 CET

On Wed, 2 Dec 2009 20:08:25 +0100, Tomasz Pala <gotar w polanet.pl> wrote:

> To jeszcze się nie nauczyłeś, żeby bez testowej maszyny nie robić
> produkcji na PLD?

Widzisz - mam kilka maszyn na PLD i sobie chwalę. I są to naprawdę
krytyczne maszyny (bez PHP).
Ostatnio przy jakimś upgradzie system mi się totalnie rozsypał
(geninitrd odmówił zrobienia initrd bo tak mu wyszło, poldek dostał
pierdolca) a że to desktop w firmie musiałem coś na szybko
zainstalować, miałem pod ręką płytkę z Fedorą 11... teraz tylko
czekam na sobotę żeby to coś linuksopodobne zaorać i PLD z powrotem
postawić ;)

> Z moich znajomych, którzy kilka lat temu używali PLD, zostały
> niedobitki (i całe szczęście).

Trochę szkoda...

ethanak
--