Aktualne PHP powinno wymagać aktualnego pcre, problem z php-eaccelerator

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Sob, 5 Gru 2009, 19:00:28 CET

On Thu, 03 December 2009 11:00:32 +0100, Bohdan R. Rau wrote:

[...]

> Trochę szkoda...

  Szkoda? Wyluzuj, bo wrzodów dostaniesz. Tak już jest...
Ludzie po prostu *dorastają*. Nie wiedziałeś?

  Sam używam innej dystrybucji od prawie roku, robię upgrade
kilka razy w tygodniu i ani razu nie miałem takiej sytuacji,
żeby mi potem np. system po jakimś reboocie nie wstał itp.
Tak się do tej sytuacji przyzwyczaiłem, że zacząłem ją
w końcu uważać za normalną. Lubię tę normalność... :-)

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl    Jaki mąż? Ja nie potrzebuję męża. Ja mam Ferrari!