Kto popsuł fortunki?

Paweł Zuzelski z w xatka.net
Pią, 11 Gru 2009, 17:07:34 CET

On Fri, 11 Dec 2009, Bartosz Taudul wrote:

> A ja widzę, że kolega z riespublik pribaltickich dalej z tą swoją
> krucjatą przeciwko generowaniu forunes-pl.spec. Żenada.

Co myślicie o tym, żeby przenieść pliki z CVS://fortunes-pl/ do
CVS://packages/fortunes-pl/ ?

Moje argumenty takie:

1. W nowej strukturze CVS nie oznacza to zrobienia pierdolnika w SPECS
2. Wszytskie pliki z fortunkami można będzie dodać jako SourceX,
   zamiast generować z nich niewiadomo po co tarball. Dzięki temu po
   dodaniu nowego cytatu będzie można odrazu przebudować pakiet, nie
   martwiąc się o generator i o to, że się zaśmieca DistFiles.

--
Pozdrawiam,
Paweł