mc-4.7.0-0.9.i686 obsoleted by mc-4.6.2-6.i686 - znowu?

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 23 Gru 2009, 15:14:54 CET

On Wed, Dec 23, 2009 at 12:35:14 +0100, Michal Kochanowicz wrote:

> Wniosek jaki był na liście to pamiętam. Natomiast wbrew niemu pojawiały
> się aktualizacje wersji 4.7.

Jeśli posłałem 4.7 w czasie, gdy th/main miało już downgrade do 4.6.2,
to mój błąd, aczkolwiek jestem przekonany, że sprawdzałem i ciągle go
nie było (wobec czego lepsza wersja z jakimiś poprawkami). Możliwe też,
że był rozjechany jakiś FTP czy cokolwiek - zlecenie 4.6.2 poszło ode
mnie 1 listopada, 6 dni później poprawki do 4.7.

A swoją drogą należy się zastanowić, co zrobić z 4.7.0, bo kolejnego
pre (5) już nie będzie. Już widać, że pewne funkcje dla niektórych
pozostaną błędami, a na pełną konfigurowalność pozostanie długo
poczekać.
Przydałaby się możliwość pozostawienia na FTP obu wersji, a jeśli nie,
to proponuję zachowanie 4.6.2 wobsolete (tam już się raczej nic nie
zmieni).

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>