UXA i nowy sterownik intela 2.6.2-2

Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz enleth w enleth.com
Nie, 1 Mar 2009, 15:50:59 CET

Dnia niedziela 01 marca 2009, Pawel Golaszewski napisał:

> Właśnie przetestowałem zestaw:
> 00:02.0 VGA compatible controller: Intel Corporation 82852/855GM Integrated
> Graphics Device (rev 02)
>
> Na paczkach:
> kernel-2.6.28.7-1.i686
> xorg-xserver-server-1.6.0-2.i686
> xorg-driver-video-intel-2.6.2-4.i686
>
> Działa to całkiem sprawnie - jest pełna akceleracja w końcu, nie ma
> problemu z czcionkami. Sterownik intela z ready ma GIGANTYCZNY wyciek
> pamięci i należy go natychmiast usunąć (w kilka minut zjadło mi 0.5G).

Ponoć to nie tyle wyciek pamięci, co efekt optymalizacji pod 965+, gdzie
wszystko działa dobrze. Na starszych chce każdej pixmapie, nawet najmniejszej
od razu przydzielić minimum 1MB pamięci. W każdym razie, 2.6.3 ma być w ciągu
najbliższych dni, z odpowiednią poprawką.

> Wadą tego zestawu jest to, że trzeba w configu sztywno wpisać "UXA", bo na
> "EXA", które jest domyślne, X nie startują. Na XAA też nie startuje.

Może da się wymusić jakimś prostym patchem?

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://heroes.net.pl