kernel 2.6.28 i wine.

WK w.kier w farba.eu.org
Nie, 1 Mar 2009, 19:41:07 CET

Wiadomość od Adam Gołębiowski:

Za słaby, żeby zdiagnozować bez dodatkowych kompilacji.

> Na początek możesz spróbować zbudować kernel w następujący sposób:
>
> $ ./builder kernel:LINUX_2_6 --without grsecurity --without apparmor

Przepraszam. Nie zrozumieliście mnie.
Ja delikatnie odmawiam.
MythTV zajmę się mam nadzieję w tym tygodniu.
To rozbudowany program, ale jego jakość dla całej dystrybucji trzyma się
proporcji, których śmiem dotykać.
Kernel zostawiam innym.
Pewnie, że byłoby nieźle i tu pomóc, tropiąc źródło problemów.
Nie mam aż tyle czasu. No nie mam.
--
WK