UXA i nowy sterownik intela 2.6.2-2

Andrzej Nakonieczny anakonieczny.pld-devel-pl w e-list.pingwin.eu.org
Pon, 2 Mar 2009, 22:04:33 CET

Pawel Golaszewski pisze:

> Chyba jednak przechwaliłem trochę UXA. Dzisiaj po wybudzeniu z STR
> wywaliło oops-a i po tym X zaczęły brać 100% mocy. Wszystko się
> ślamazarzyło niełosiernie (przełączenie między oknami to kilkadiesiąt
> sekund), przy czym glxgears robiło tyle samo klatek co wcześniej. Oops-a
> zauważyłem dopiero jak szukałem czemu tak wolno całość chodzi...

U mnie dziś przez cały dzień (ponad 8 godz.) działało bez problemu za to
kilka minut temu zawiesił się przy przełączaniu desktopów (KDE4) tak, że
jedynie sysrq zadziałało. Samo usypianie i budzenie (u mnie) powoduje
ogólne zamulenie systemu (widzę duży choć malejący z czasem procent io
waitów), non stop chodzi napęd CD itp ale ogólnie z tego ustrojstwa nie
korzystam, raczej to niepożądany efekt uboczny zamknięcia klapy laptopa
- swoją drogą bardzo losowy tzn. czasem nic nie robi (czyli tak jak
chcę), a czasem się sam uśpi.

Pozdrawiam,
Andrzej

PS. 00:02.0 VGA compatible controller: Intel Corporation Mobile
GM965/GL960 Integrated Graphics Controller (rev 0c)