Wersjonowanie (super słówko) paczy (też niezłe).

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Wto, 3 Mar 2009, 15:44:53 CET

Patryk Zawadzki anonsuje::

> A ta łata to nie będzie w CVS trzymana? Jak będzie, to po co dodawać
> wersję w nazwie kontrolowanego przez repo pliku?

Na cvs znam się słabo niestety.
W ogóle praca zbiorowa jest mi obca.
Rozumiem, że kiedy za miesiąc  wrzucę nowe źródła pakietu i nową łatę,
to ta nowa nie nadpisze starej pomimo tego samego brancha i teakiej
samej nazwy?
--
WK