Status AC i TH

Robert Graużenis dzeus w dc.net.pl
Wto, 3 Mar 2009, 21:43:50 CET

W dniu 03.03.2009 21:27, Pawel Kwiatkowski napisał(a):
> Nie będzie łatwo się pomieścić na jednej płycie CD, nawet z precyzyjnie
> wyselekcjonowanymi pakietami. BTW co miało by wejść na taka listę i kto
> by o tym decydował? RM? Dla jednego najważniejszym serwerem HTTP to
> apache dla innego to lighttpd.

Ubuntu się mieści, sam pomysł z robieniem snapów jak dla mnie nie mam
sensu. Taki snap codziennie jest dostępny np. o godz. 7:00 na ftp w
th-main. Od lat instaluję PLD za pośrednictwem chroot+rescuecd, nie
posiłkując się konkretnymi wydaniami na płytach czy snapami. Migawka
th-main to będzie jakieś 2 płyty DVD, które nie będą się trzymać kupy
raczej :).

--
Robert 'dzeus' Graużenis