intel 2.6.3-1

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 4 Mar 2009, 02:50:00 CET

On Tue, Mar 03, 2009 at 00:20:31 +0100, Łukasz Maśko wrote:

> Problemów jakby ciąg dalszy. Wycieku pamięci nie ma. Za to przy próbie
> użycia rozszerzenia XV do odtwarzania filmu, przy RenderAccel UXA X-y się
> wywróciły, a na konsoli zobaczyłem to:

Tego się właśnie obawiałem, że po raz kolejny będą duże nadzieje i
jeszcze większe rozczarowanie.

Myślę, że te maile powinieneś kierować we właściwe miejsce, tj.:

[...]
> Please consult the The X.Org Foundation support
>          at http://wiki.x.org
>  for help.

> Dodatkowo, nadal nie mogę poprawnie zamknąć X-ów, bo szlag mi trafia
> klawiaturę i ekran (zdychają totalnie). Ale to może być wina samego
> xservera, a nie samego intela.

Raczej Xserver, mi kradnie klawiaturę dopiero po przełączeniu na
zwolniony terminal, zarówno na intelu jak i matroksie.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>