Status AC i TH

Pawel Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Czw, 5 Mar 2009, 23:48:09 CET

Dnia 2009-03-05, czw o godzinie 16:52 +0100, Bartosz Świątek pisze:

> Ale zrozum, że tak to właśnie powinno być. Żadna inna dystrybucja nie
> pakuje wiki na stronę główną. To ma być miejsce informujące głównie
> nowych potencjalnych użytkowników oraz serwujące najnowsze informacje.

Zmienimy wiki na cms i co na tym zyska PLD?  O tym że ta strona jest na
wiki odwiedzający dowie się dopiero jak zobaczy w lewym dolnym rogu
napis "MoinMoin Powered". Nie powiesz mi, że ktoś oleje PLD jak się
dowie że frontpage stoi na wiki.

> Wiki, fora, doksy to inna bajka i powinno mieć inne miejsce, inną
> domenę, na która ci haxorzy i developerzy będą sobie wchodzić
> bezpośrednio. Jako powerUser nie masz problemu zapamiętać sobie, że
> wiki PLD jest pod wiki.pld-linux.org a nie pod www gdzie jest
> marketingowa papka.
>
> Nam trochę marketingu na pewno nie zaszkodzi.

Strona jest nieco za ascetyczna i myślę że można ją nieco odpimpować,
ale żeby wszystko wywalać do góry nogami? Szkoda, żeby para szła
gwizdek.

--
Paweł Kwiatkowski
e-mail/jid: qwiat(at)pld-linux(dot)org