Status AC i TH

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Sob, 7 Mar 2009, 01:30:22 CET

Dnia piątek, 6 marca 2009, Kamil Dziedzic napisał:
> Mi brakuje w tej chwili newsów + RSS abym na stronkę nie musiał
> niepotrzebnie włazić.

Hm, to rzeczywiście przy tym moinmoinie nie jest działające. No cóż, trzeba
było zrobić na dokuwiki, to by było od razu.

> Do tego jasno określone kto i co może w tych newsach
> dawać (przy naszym dotychczasowym zapale na początek IMO wszyscy i wszystko
> tyczące się PLD).

Tak też jest teraz...

> IMO takie newsy nie tylko przysłużyłyby się nam ale też pokazałyby, że PLD
> żyje i coś ktoś w nim robi... w tej chwili za rok 2008 jest 7 newsów.

... z takim właśnie skutkiem. Przy czym to serio serio jest bardzo dobrze jak
na dotychczasową historię naszych stron głównych. Jak się coś dzieje
większego, to ktoś jednak wrzuca newsa.

--
Oceniaj innych po zamiarach, a siebie po wynikach.
                                                                 Guy Kawasaki