Re: Czy u nas działa splash?

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Sob, 7 Mar 2009, 03:14:38 CET

W dniu 7 marca 2009 02:49 użytkownik Bartosz Świątek
<shadzik w gmail.com> napisał:

> Ooo, toś mi jeszcze większej nadziei narobił, bo do usplasha
> przekonany też nie jestem w 100%.
>
> Widzę, że speca do plymouth zrobiłeś. Działa to z palca czy trzeba coś
> jakoś dostrajać? Masz gdzieś jakieś opisy?

Ok, przeczytałem README. Fajnie się to zapowiada - filmiki jakieś też
widziałem na youtubie. Obecnie widzę parę problemów.

a) zakładając, że wpakuję to do initrd, jak to zmusić do uruchomienia?
b) jaki frame buffer do tego? Uvesafb uruchamia się u mnie za późno,
bo dopiero jakoś przed "Powered by PLD Linux" a wcześniej mam 320x240
czy jak to tam jest. Zakładam jednak, że to powinno być dużo wcześniej
i pewnie znowu kłania się nam vesafb, którą ktoś[tm] wyłączył.