UXA i nowy sterownik intela 2.6.2-2

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 7 Mar 2009, 09:17:29 CET

On Sat, Feb 28, 2009 at 10:14:19 +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Spróuj intela z gita - tam niby wyciek jest naprawiony i wktórce ma wyjść
> 2.6.3.

Fakt, że nie rośnie, ale na dzień dobry X serwer ma VIRT 320 MB. Dla
porównania na desktopie nVidiowym 48 MB.

Oprócz tego musiałem sobie wyłączyć DontZap i ręcznie włączyć scrolle i
TapButtonX, bo przestały działać (do tej pory używałem synaptics 0.15);
używam protokołu psaux (na innych "query no touchpad") i nie mam HAL-a.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>