Anaconda w PLD

Pawel Dlugosz pawel w dlugosz.eu
Nie, 8 Mar 2009, 21:54:30 CET

Dobry.

Patryk Zawadzki pisze:
[..]
> Tak swoją drogą: rozumiem, że próbujesz zrobić upgrade, bo nasza
> anaconda nie działa? Jeśli tak, to może podasz szczegóły, jakiś test
> case etc.? Ja chętnie zrobię upgrade, jeśli ktoś to będzie testował i
> zgłaszał błędy.

No trochę działa i trochę nie działa.

Mimo wskazania konkretnego katalogu z repozytorium upiera się, że plik
repomd.xml nie został znaleziony, podczas gdy on tam jest i ma się
dobrze :-) Co ciekawe, za którymś razem jednak to "zaskoczyło", mimo że
ścieżka nie została zmieniona.
Chętnie bym to jakoś zdebugował, ale przyznam, że nie wiem jak.

Po przejściu dalej już było prawie dobrze, ale po wybraniu z opcji
instalacji "Base" proces wywalił się na braku
kernel-2.6.27.15-1.i686.rpm co nie powinno dziwić, bo takiej paczki już
w repo nie ma :-). Być może jest to kwestia jakiś błędów w tych xmlkach
(/repodata), ale na tym to ja się nie znam.

Czasem też anaconda wywraca się na tworzeniu partycji. Nawet oferuje
opcję "send bugreport", ale niezależnie co bym wybrał, po wypełnieniu i
wciśnięciu "Send" nic się nie dzieje :-/

Odpalona z terminala też nie jest niestety zbyt rozmowna, a ja nie
bardzo wiem jak ją do tego zmusić.

Dobrze by było też zweryfikować jaką dokładnie ścieżkę do repozytorium
PLD należy wpisać w konfiguracji yuma.

To na razie tyle, popróbuję jeszcze i dam znać.

--
Paweł <@duddits> Długosz
.::http://dlugosz.eu::.