Re: zależności KDE4

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pon, 9 Mar 2009, 01:02:37 CET

2009/3/9 Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com>:
> W dniu 9 marca 2009 00:15 użytkownik Pawel Golaszewski
> Nie, akonadi to nie amarok i nie potrafi sobie poradzić z sama
> libmysql.a a potrzebuje binarki mysql - z tymże znowu, nie musisz nic
> inicjalizować ani uruchamiać.

To ja tak przy okazji: może by tak domyślnie nie włączać niektórych
usług po instalacji albo przynajmniej wydzielać init do osobnej
paczki? Chodzi mi głównie o wszystkie serwery baz danych i http, które
z powodzeniem można używać jako zwykły user. Mało tego, taki apache
jest na przykład używany przez całkowicie desktopowe gnome-user-share,
a u nas nie idzie tego po ludzku zrobić, bo instalacja serwera http
ciągnie za sobą domyślny jego start przy każdym reboocie.

--
Patryk Zawadzki