Intel raz jeszcze???

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 10 Mar 2009, 10:06:28 CET

On Tue, Mar 10, 2009 at 09:02:09 +0100, Jacek Konieczny wrote:

> Ale przynajmniej system się da używać. Po cholerę mi GEM, jeśli z nim mi
> środowisko graficzne nawet nie wstaje.?

A ja to napisałem tylko po to, żeby wiedzieć gdzie szukać. U mnie akurat
działa - poza tym, że X server zżera 320 MB (już pisałem parę dni temu),
a w logach mam masę błędów (jakoś podobne do tych w mailach obok).

> Nowy sterownik Intela wymusił u mnie upgrade Serwera do 1.6.0. Więc
> powród to 1.5.x to zapewne powrót do artefaktów (np. śmieci zamiast
> ikonek, a czasem pustka zamiast treści strony w Firefoksie).

Takich artefaktów to ja nie miałem - miałem jedynie pozostałości po
oknach OpenGL na oknie xterma, a w niektórych konfiguracjach poziome
kreski na wysokość okna OpenGL lub na całym ekranie (np. po przełączeniu
tekst-X).

Jedno musisz wybrać, działającej konfiguracji póki co zwyczajnie brak.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>