zależności metapackage-kde4 lub xorg-xserver-server

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Śro, 11 Mar 2009, 11:12:24 CET

Dnia środa 11 marzec 2009, Andrzej Mateja napisał:
> Cześć
>
>  	Na świeżym systemie miałem problem z uruchomieniem kde4. Problem w
> sumie nie duży, bo łatwo sprawdziłem, że brakuje mi pakietów xinitrc-ng i
> xterm. Czy nie powinno się dodać zależności albo w metapackage-kde4 (lub
> kde4-kdebase) i/lub w xorg-xserver-server?

Zależności w kde4 to temat rzeka :-/ Ja chciałbym dodać jeszcze:
kde4-kgreet-classic

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski
www.blaszkowski.com
GSM: +48 600 197 207
JID: wojtosz w jabber.biz.pl