SPECS: ktorrent.spec, kde4-kdelibs.spec - suggest kde4-icons in essential p...

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Czw, 12 Mar 2009, 15:41:34 CET

On Thu, 12 Mar 2009, Bartosz Świątek wrote:
> No jak nie ma to trzeba dodać w takim razie Requires (nie Suggest) do
> kde4-kdebase i/lub kde4-kdebase-workspace.

No to dodawaj tam gdzie trzeba skoro twierdzisz, że wiesz gdzie powinno
to wylądować :P

> No nie do końca, doszliśmy do lepszych wniosków. Ikony sugerowane przez
> kdelibs to był naprawdę kiepski pomysł.

Ty tak twierdzisz - ja uważam, że się mylisz.

> Co innego przez kdebase, które faktycznie samo z siebie tych ikon wymaga
> (a aplikacje wymagają kdebase).

Pewien?

# rpm -qa | grep kde4
kde4-kdelibs-4.2.1-2.i686
kde4-icons-oxygen-svg-4.2.1-2.i686
kde4-kdelibs-libs-4.2.1-2.i686
kde4-style-oxygen-4.2.1-2.i686
kde4-icons-oxygen-4.2.1-2.i686

Conajmniej krusaderowi i ktorrentowi to w zupełności wystarcza do
działania. W domu sprawdzę inne rzeczy, ale jestem pewien, że będzie
podobnie.

Po prostu to libkdeui używa ikonek.