SPECS: ktorrent.spec, kde4-kdelibs.spec - suggest kde4-icons in essential p...

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Wto, 17 Mar 2009, 13:38:10 CET

On Tue, 17 Mar 2009, Bartosz Świątek wrote:

> Najnowsze wiesci o ikonach:
>
> The oxygen icons have been moved to kdesupport/oxygenicons The intension
> is to release it more often than kde itself, so that we can provide
> up-to-date icons for applications that are outside the normal KDE
> release schedules The oxygen icons will be removed from upcoming 4.2.2
> kdebase too,

ok, przynajmniej to unormowali i będzie łatwiej paczkować.

Ale tak naprawdę z naszego punktu widzenia to nic nie zmienia.
- kdebase - tak samo wymaga jak wymagało kompletu,
- aplikacje linkowane z kdelibs potrafią je użyć, ale potrafią działać bez
  nich (choć o używalności często ciężko tu mówić).