Nowa Mesa + intel

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Sob, 28 Mar 2009, 16:21:07 CET

Chciałem skonsultować objawy, które zauważyłem u siebie po upgrade Mesy do
najnowszej wersji 7.4. Otóż zauważyłem, że w Quake ]I[, w demie, sceny nie
są renderowane poprawnie. Chodzi o te fragmenty, które są na końcu sceny.
Brakuje ścian, w ich miejscu jest np. niebo. Co do wydajności, to jest
podobnie jak w wersji 7.3.

Zanim napiszę na listę xorg, chciałem zapytać, czy ktoś zauważył jakieś
podobne problemy, niekoniecznie z Q3. Mam grafikę Intela i855GM.
Sprawdzałem zarówno na sterowniku intela w wersji 2.6.1 + xserver 1.5.3,
jak i intel 2.6.3 + xserver 1.6.0.