syslog-ng 3

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Wto, 31 Mar 2009, 14:36:49 CEST

Kto mi wytłumaczy po co nam syslog-ng3 ?
Jest dużo tutaj zgłaszanych problemów, a właśnie sam się natknąłem na
problem, że zamarły wszystkie procesy, które cokolwiek logują. Całe
szczęście, że byłem zalogowany to mogłem zrestartować syslog-a, bo nawet z
konsoli nie dało się zalogować...

Czy syslog3 daje COKOLWIEK poza problemami? Jeżeli nie to epoch i
downgrade, bo obecna sytuacja nie ma sensu.