quagga - błędy z weekendu

Paweł Kośka pawel w artfan.net
Śro, 6 Maj 2009, 11:49:57 CEST

Dnia wtorek, 5 maja 2009, Tomasz Pala napisał:
> On Tue, May 05, 2009 at 21:47:01 +0200, Przemysław Backiel wrote:

> są jakieś alternatywy
> godne polecenia na router pecetowy (poza openbgpd)?
Czy godne to nie wiem, ale jak chcesz to możesz spróbować:
http://www.xorp.org/about.html

Ze 2 lata temu się tym ciutkę bawiłem w moim pseudo laboratorium. Ogólnie
działał ale raz mi się zawiesił, nie dodawał, ani nie kasował żadnych route.
Może to wina testowej maszyny... PIII z 256MB RAM, no chyba że coś sam
popsułem, co jest wielce prawdopodobne ;)

Jednak nie prowadziłem śledztwa..

--
Pozdrawiam,
Paweł