kernel-2.6.28.9-1 powoduje zwis X

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Nie, 10 Maj 2009, 09:21:47 CEST

On Sat, 09 May 2009 22:57:16 +0200, Adam Gołębiowski wrote:

> Bo czasem taka informacja może być przydatna,

Idźcie na całość! Idźcie na całość! Idźcie na całość!

K E R N E L A   F A K E - W E R S J O N U J C I E   !

> w odróżnieniu od trucia o truciu.

Wziąwszy pod uwagę, powolne obumieranie pld-devel-pl
oraz zamiłowanie pld developerów do nabijania statystyk,
to... Powinniście być mi wdzięczni, że wam jakiś ruch
tu generuję. No co tak tu będziecie siedzieć sami? :->

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl                            Maszyny powinny pracować.