kernel-2.6.28.9-1 powoduje zwis X

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Nie, 10 Maj 2009, 13:14:28 CEST

On Sun, 10 May 2009 10:18:53 +0200, Tomasz Pala wrote:

> Bo zasadą PLD jest niewymagalność kernela PLD-owego?

  Bez urazy, ale powyższe jest poniżej Twojego poziomu,
bo jesteś jednym z nielicznych w pld, który nie ma
najmniejszego oporu przed nazywaniem rzeczy po imieniu,
więc wyłącz z łaski swojej ten stadny instynkt,
bo tysiące razy lepiej ode mnie rozumiesz różnicę między
główną gałęzią *dystrybucji* a jakimś przypadkowym katalogiem
na jakimś ftp... Zresztą mniejsza o powyższe, bo zjawisko
zwane pld, aspirujące do bycia dystrybucją, ma większe
problemy (numerki to nie wszystko, a właściwie nic)...
  Zwyczajnie z hipokryzją nie jest Ci do twarzy. Tyle.

> Idź na forum onetu.

  Niestety nie da się. Bez względu na miejsce w sieci, bez względu
na to czy pisze się o pld źle, dobrze czy też neutralnie, to...
Nikogo to nie obchodzi. Kiedyś pld miało jakieś minimalne choćby
znaczenie i kilku (może nawet kilkunastu) przeciwników. Dzisiaj
o czymś tak marginalnym nikt nawet flejmować nie chce.
Zwyczajnie nie obchodzi nikogo poza garstką podbijaczy wersji.
  Panowie, zła wiadomość:  u m a r l i ś c i e .  ;-(

Mimo wszystko życzę powodzenia. Miłego życia.

Cześć
--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl