kernel-2.6.28.9-1 powoduje zwis X

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Nie, 10 Maj 2009, 18:36:49 CEST

Dnia 2009-05-10, nie o godzinie 13:14 +0200, Dariusz Laskowski pisze:

>   Bez urazy, ale powyższe jest poniżej Twojego poziomu,
> bo jesteś jednym z nielicznych w pld, który nie ma
> najmniejszego oporu przed nazywaniem rzeczy po imieniu,
> więc wyłącz z łaski swojej ten stadny instynkt,
> bo tysiące razy lepiej ode mnie rozumiesz różnicę między
> główną gałęzią *dystrybucji* a jakimś przypadkowym katalogiem
> na jakimś ftp...
A nigdy nie pomyślałeś o tym, że podobne problemy w różnych wersjach
oprogramowania mogą pomóć w znalezieniu źródła problemu i jego
naprawieniu...

>   Niestety nie da się. Bez względu na miejsce w sieci, bez względu
> na to czy pisze się o pld źle, dobrze czy też neutralnie, to...
> Nikogo to nie obchodzi.
Ale to na szczęście nie jest problem developerów i chętnych użytkowników
PLD

> Kiedyś pld miało jakieś minimalne choćby
> znaczenie i kilku (może nawet kilkunastu) przeciwników. Dzisiaj
> o czymś tak marginalnym nikt nawet flejmować nie chce.
> Zwyczajnie nie obchodzi nikogo poza garstką podbijaczy wersji.
>   Panowie, zła wiadomość:  u m a r l i ś c i e .  ;-(

W takim razie chrześcijanie mają rację - w zaświatach istnieje życie i
można się kontaktować z wami. Jak widzisz piszę tego maila z
zaświatów...
Mógłbym nawet zadzwonić przez sznur ;)
--
Pozdrawiam