init: cannot open /proc/9xx/oom_adj

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Czw, 14 Maj 2009, 21:55:47 CEST

2009/5/14 Michał Łukaszek <mlukaszek w gmail.com>:
> Witam,
>
> używam upstart 0.5.0, zauważyłem że podczas startu narzeka na brak
> oom_adj dla procesu o PID = 9xx (gdzie xx to dwie dowolne cyfry).
> Ktoś wie jak temu zaradzić?

Nie można temu zaradzić. Ten proces to rc.sysinit i dopóki się nie
wykona, /proc/* nie może być dostępne (w tym, oczywiście, oom_adj).
Ustawianie konfiguracji oom-killera dla rc.sysinit mija się z celem,
bo działa za krótko żeby dożyć momentu, kiedy oom-killer mógłby
zadziałać bez szkody dla startu systemu, więc warning jest czysto
informacyjny.

--
Patryk Zawadzki