Proszę o wyrzucenie nowego glibc z th-test

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Śro, 20 Maj 2009, 21:58:45 CEST

Dnia środa 20 maj 2009, WK napisał:

> Przecież już przetestowane - wychodzi, że z wynikiem negatywnym.

Hmm.. tylko, że RM mówi "SOA#1", natomiast zgłaszający problem nie rozwija się
za bardzo w jego opisaniu. Osobiście zostawiłbym to w test. Zapewne znajdzie
się jeszcze kilka osób, które zechcą sprawdzić tą paczkę.

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski
www.blaszkowski.com
GSM: +48 600 197 207
JID: wojtosz w jabber.biz.pl