Przeniesienie mythtv 0.22 svn (QT4) z DEVEL do HEAD

Pią, 22 Maj 2009, 13:57:33 CEST

On Fri, 22 May 2009, Wieslaw Kierbedz wrote:

> Bartosz Go?ek anonsuje::
> >

> Myślałem raczej o przeniesieniu starszego mythtv-0.21 do brancha AC, ew.
> obsolete jakieś.

Czy to jest ten sam program (nazwa)? Tak? To po co chcesz mnożyć
zbędne byty? Jak ktoś będzie chciał starą wersję to sobie wyciągnie
z jakiegoś auto-taga. Nie kombinuj tylko zrób normalny merge.

Janek
--
Jan Rekorajski            |  ALL SUSPECTS ARE GUILTY. PERIOD!