Popsute indeksy poldka

Adam Gołębiowski adamg w pld-linux.org
Pią, 29 Maj 2009, 00:12:39 CEST

Paweł Muszynski pisze:

> Hmmm - mi z różnych miejsc wszędzie odpowiada atm  - a ten brak
> synchronizacji już mam przynajmniej od poniedziałku.

Ostatnie przenosiny pakietów to był dość duży diff, na ftp.atm z tej
okazji zabrakło miejsca. Do tej pory korzystaliśmy z --delete-after,
musieliśmy się jednak przerzucić na --delete-before. Będzie nieco
bardziej upierdliwe, ale takie sytuacje (przynajmniej na razie) nie
wystąpią ponownie.

adamg

    PLD Linux developer    | Everybody needs some solid rock, I know I do.