PackageKit i kpackagekit

Andrzej Mateja amateja w pimpek.one.pl
Sob, 30 Maj 2009, 16:16:18 CEST

Kamil Dziedzic pisze:
> Nie działało mi kpackagekit z main, rzucało mi niezdefiniowanymi symbolami.
> Podbiłem kpackagekit do aktualnej wersji z svn. Dodałem kilka poprawek od
> siebie i działa mi z PackageKit 0.4.7.
>
> Jak ktoś jest zainteresowany to niech puści na buildery - nie puszczałem, bo
> PackageKit ma rel 0.1.

Za radą tymczasowo ustawiłem rel na ułamkowy, żeby pozwolić zależnościom
okrzepnąć. Jednak jeśli się wywala i działa u Ciebie to podbijam.
Zrobiłem też nowego snapa z kpackagekit. Również przydaliby się chętni
do potestowania :). Pewnie trochę to naiwne, ale może obecnej wersji
kpackagekit uda się pogadać znów z PackageKit 0.4.5.

Pozdrawiam

Andrzej Mateja
amateja w pimpek.one.pl