[TH-test] System tray po update kde4 4.5.0

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Czw, 5 Sie 2010, 11:23:26 CEST

Czy tylko ja tak mam, czy to ogólnie występująca przypadłość, że zasobnik
systemowy w tej wersji KDE jest nieużywalny? U mnie objawia się to tym, że,
po pierwsze, nie wyświetla ikonek i statusu wszystkich uruchomionych
aplikacji, które powinien wyświetlać (np. nie potrafię go zmusić, żeby
wyświetlał status amaroka), a obecnie to nawet zgubił mi statusy wszystkich
aplikacji (na pewno działa kmail, kmixer, kgpg, kadu i kwallet). Co więcej,
przy kolejnych uruchomieniach KDE wyświetla ikonki albo nie - jak mu się
podoba.
Ma ktoś podobnie? Na razie z konieczności robię downgrade, bo tego nie da
się używać.