Walnięty kernel na FTP

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Sob, 21 Sie 2010, 12:26:14 CEST

Cześć

Kernel z paczki kernel-2.6.34.4-1 (64bit, nie testowałem na 32bit) jest
nieużywalny. Urządzenia wejścia USB (klwaitura i mysz) na nim
"przysypiają", tzn. wystarczy nie używać np. myszki przez kilka sekund,
aby trzeba było solidnie nią pomachać żeby kursor się obudził. Testowane
na dwóch różnych maszynach (chipset nVidia i Intel) oraz z różnymi
urządzeniami wejścia (klawiatury: Dell, Logitech; myszki: Razer,
Logitech), zarówno w środowisku graficznym (KDE4.5), jak i na czystej
konsoli tekstowej (tylko klawiatura, zblacklistowany moduł evdev, z
"dziwnych" modułów załadowany tylko fuse). Cofnięcie kernela do poprzedniej
wersji rozwiązuje problem.
Obecnie na FTPie nie ma innej wersji tej paczki. O ile po ugrade można
zrobić downgrade z repackage, to w przypadku nowych instalacji userzy
zostają z nie w pełni dobrze funkcjonującymi konsolami. Z tego względu,
mam prośbę o przywrócenie poprzedniej wersji kernela na FTP oraz
sprawdzenie czy najnowsza wersja zachowuje się tak samo w środowisku
32bit.

Pozdrawiam
Beorn

--