Marcin Rybak wants to connect on LinkedIn

Marcin Rybak marcin.rybak w gmail.com
Sob, 26 Cze 2010, 22:36:31 CEST

W dniu 26 czerwca 2010 22:24 użytkownik Arkadiusz Chomicki <
chomar w pld-linux.org> napisał:

> P.

> https://www.linkedin.com/e/lqgh2e-gavgxh7t-w/isd/1416853448/fu4NQsV2/EML-invg_59/

> a nie jesteśmy kolegami?

przepraszam wszystkich najmocniej, to taki mój prywatny ULTRAFAIL... zamiast
send to selected kliknąłem send to all... i wyszło jak wyszło.

mea culpa... :(
---
Marcin Rybak
http://marcinrybak.com