KDE4 - Ikony crystal project pośród oxygen

Krzysztof riggyk w gmail.com
Pon, 10 Maj 2010, 19:06:52 CEST

Dziś ponowiłem próbę upgrade, wszystko poszło dobrze, poza jednym drobiazgiem.
Bezpośrednio po instalacji w ikonach porobił się jakiś bałagan. Używam
schematu Oxygen ale zamiast wielu ikon pojawiały się ikony z zestawu Crystal
Project autorstwa Everaldo Coelho. Nawiasem mówiąc, nie mam pojęcia skąd się
wzięły... W systemsettings w wyborze ikon również miałem Crystal Project
zamiast Oxygen...

Pomogło ponownie przeinstalowanie paczek kde4-icons-oxygen-* ale tylko
częściowo. W niektórych aplikacjach np. kmail lub digikam nadal zamiast ikon
folderów z oxygen widzę foldery z crystal project.

Podejrzałem katalog
/usr/share/icons/oxygen i w np. podkatalogach filesystems poszczególnych
rozmiarów ikon, np:
/usr/share/icons/oxygen/16x16/filesystems/
/usr/share/icons/oxygen/24x24/filesystems/

widnieją ikony właśnie z zestawu crystal project. Nie mam pojęcia skąd tam się
wzięły. Kiedyś używałem tych ikon (jeszcze za czasów kde3), ale od dawna nie
mam ich w systemie i przed upgradem wszystko było ok. Jakiś pomysł skąd się
tam wzięły?

Pozdrawiam
--
Krzysztof Rygielski