apache-mod_qos

Paweł Zuzelski pawelz at pld-linux.org
Wed Jan 19 19:24:19 CET 2011

2011/1/19 Paweł Lęcznar <maillistpld at gmail.com>:
> witam, byl mi ostatnio potrzebny do apache modul jak w temacie wiec
> popelnilem speca do jego zbudowania, na pewno nie jest on idealny ale buduje
> się i dziala, moze się komus przyda, a jesli jest w miare ok pod wzgledem
> standardow obowiazujacych w pld to prosilbym o dodanie go do cvs'u, jeśli
> nie to prosze napisac co jest nie tak a postaram sie to poprawic, pozdrawiam

Witam,

kilka uwag odnośnie speca:

  1) przejedź go adapterem (../adapter *spec), to automatycznie
poprawi kilka drobiazgów, jak niepotrzebne puste linie na początku
pliku, albo brak sekcji %changelog
  2) Nowy spec nie powinien mieć taga Epoch:
  3) Nie podoba mi się BR: %{apxs}, w PLD raczej dajemy zależności od
paczek niż od plików.

PS.: Nie testowałem speca, także wyłapałem tylko to co widać "na oko".

--
Pozdrawiam,
Paweł