Wszystkiego dobrego

Mariusz Mazur mmazur at kernel.pl
Fri Jan 28 14:49:06 CET 2011

On Friday 28 of January 2011, Marcin Krol wrote:

> bo takie właśnie spece zostaną w większości przeniesione.
>
> Być może też zniknie z nazwy "PLD" i będzie osobne maleńkie www z
> informacjami o projekcie (gdzie nie omieszkam się zaznaczyć, że bazujemy
> na PLD i dodać linków do PLDowych zasobów)

Innymi słowy robisz coraz większy fork (w tym momencie jesteś w stanie bez
dyskusji olać dowolne ustalenie PLD, bo się właśnie dorobiłeś własnego CVS-a),
jednocześnie przyznając, że bez zasadniczej dystrybucji nie byłbyś w stanie
tego pociągnąć. Czy zauważasz może potencjał na to, że rozwijanie się sprawy w
tym kierunku może się źle skończyć i że tak jakby nie leży w interesie
projektu, żebyś wykorzystywał jego infrastrukturę w ten sposób?

Ale załóżmy, że olejemy kwestię tego, jak się taka zabawa może skończyć i
będziemy trzymać podejścia pragamatycznego, czyli niech sobie każdy deweloper
robi jak mu wygodniej. Powiedz ty mi co PLD ma będzie miało z takiego forku?
Ubuntu jak rozumiem wypracowało sobie jakieś zasady mergowania swoich zmian w
Debianie. Czy wy macie takie plany? Shadzik jakoś wykazywał wolę okazjonalnego
wrzucania swoich zmian do nadrzędnego CVS-a? Czy ktoś poza nim i tobą planuje
w tym momencie pracować na forkniętym CVS-ie? Jakie rzeczy mają się w nim
wstępnie znaleźć?

--mmazur