[TH] wine-1.2.2-4.x86_64 - wineboot staje okoniem

Daniel Dawid Majewski light-i at o2.pl
Wed May 11 11:51:09 CEST 2011

Właśnie załapałem, że wine jest już w 64 bitach i postanowiłem potestować:
$ wineboot -r
/usr/bin/wineboot[52]: wine: not found
Oczywiście teraz jest /usr/bin/wine64
Teraz jest kwestia wyboru rozwiązania:
- dorzucenia WINELOADER do /etc/env.d/ w paczce
- odpowiednia modyfikacja samego wrapera wineboot
- odpowiedni banner w spec "Ustaw zmienną środowiskową WINELOADER"

Inna sprawa - co robić, gdy w ~/.wine mamy już wcześniejszą wersję
32-bit - czy można to jakoś przekonwertować ?

wine: '~/.wine' is a 32-bit installation, it cannot support 64-bit
applications.
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski