[TH] wine-1.2.2-4.x86_64 - wineboot staje okoniem

Daniel Dawid Majewski light-i at o2.pl
Thu May 12 13:16:49 CEST 2011

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 11.05.2011 15:39, od Pawel Golaszewski:

> Zupełnie obok problemu to taka zmienna jeżeli jest ustawialna to powinna w
> env.d się pojawił, w formie zakomentowanej.

> Raczej tak.
Czyli dla każdego wrapera z paczki również ?
$ file `which wine{boot,cfg,console,dbg,file,mine,path}`
/usr/bin/wineboot:    POSIX shell script text executable
/usr/bin/winecfg:     POSIX shell script text executable
/usr/bin/wineconsole: POSIX shell script text executable
/usr/bin/winedbg:     POSIX shell script text executable
/usr/bin/winefile:    POSIX shell script text executable
/usr/bin/winemine:    POSIX shell script text executable
/usr/bin/winepath:    POSIX shell script text executable
Zmienna systemowa $WINELOADER jest mimo wszystko tu najprostsza i
najszybsza...
Jeśli doczepić WoW64 to i mamy obsługę 32-bit z poziomu tej samej
binarki wine, wtedy nie ma konieczności instalacji wine w multiarch i
nazywania binarki podstawowej dla 64 bit:
 /usr/bin/wine -> /usr/bin/wine64...
Spróbuję się z tym zmierzyć, ale jeśli ktoś nad tym już siedzi, to niech
da znać...
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski