instaler CRI i klawiatura USB - a moze serial console?

Remigiusz Marcinkiewicz enleth at enleth.com
Mon May 30 19:05:39 CEST 2011

On Monday 30 May 2011 18:50:43 Jacek Osiecki wrote:
> Ile razy miałem jakąś sytuację tego typu - zawsze był to problem
> oprogramowania, nie maszyny. Przy problemach z maszyną by się wywalało
> w losowych momentach na różnych rzeczach. Sprawdzę, ale wątpię by to było
> przyczyną.

Przy dzisiejszych połączeniach DMA dla każdego urządzenia, dual channel, wielu
równoległych mechanizmów mapowania pamięci i absurdalnych prędkości
transmisji, możliwe są takie schroedinbugi o podłożu sprzętowym, że łatwiej
uwierzyć w karzełki i magiczny dym niż diagnozę, o ile w ogóle da się ją
postawić.

> Dramatycznie nudny i standardowy Dell PowerEdge T110 na intelu, nówka
> sztuka prosto z półki.

Tym bardziej zrób memtest, "nówka sztuka" to to samo co "nikt tego nie
przetestował i może mieć dziwne wady fabryczne".

Sam błąd wywala z libc na RCD, więc raczej nie ma nic wspólnego z pakietami na
FTP. Jeśli sprzęt jednak sprawny, spróbuj użyć poprzedniej wersji RCD, nawet
bardzo stara powinna być w stanie zainstalować nowy system.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://heroes.net.pl