glibc 2.15 psuje libGL z NVidii

Bartosz Świątek shadzik at gmail.com
Thu Jan 5 17:44:10 CET 2012

W dniu 5 stycznia 2012 17:03 użytkownik Łukasz Maśko
<ed w yen.ipipan.waw.pl> napisał:

> A przy okazji - sterowniki 290.10 psują działanie (wyświetlanie) gtk.

Fajnie, tylko że binarne sterowniki nVidia na pewno nie są kompilowane
w obecności glibca z PLD. Zastanów się.
To są _binarne_ sterowniki, a to że masz w Th jakieś bleeding edge
glibc z którym te sterowniki nie działają, bo nikt inny takiego glibca
nie umieszcza w repo to podziękuj szefowi. Nieważne, że Ty używasz
binarnych sterowników, zacznij używać otwartych i ciesz się, że masz
2d.