instalaja - droga przez meke

Andrzej Kaczmarczyk andrkac at wp.pl
Mon Mar 26 23:43:47 CEST 2012

W dniu 26.03.2012 20:32, Tomasz Pala pisze:

> Po zamontowaniu tej partycji z jakiegoś rescue jest tam ten plik? Bo jak
> zainstalowałeś deva mając podmontowany jakiś tmpfs, to poszedł w piach.
> Jeśli fizycznie plik jest, to go najwyraźniej czymś przykrywasz - wyłącz
> to i już.
Nie bylo.
Za jedną z rad: skopiowałem z rescue. System nie wstal, rootfs montowal
sie wyłącznie ro. Ale wtedy dopiero udało się odpalić Poldka bez
bindowania /dev (wcześniej nie było to możliwe) i wymusić reinstalację dev.
Jeszcze kilka pakietów doinstalowałem i system żyje, póki co.
Ufff...
> dev nie jest niezbędne (jak niektórzy twierdzą) - wystarcza udev. AFAIR
> takie dwie opcje masz dostępne przy instalacji.
Właśnie o to chodzi: dev nie jest niezbędny więc jest rzyko, że nic nie
dostarczy obowiązkowego /dev/console.

AK.