Jaka kolejność budowania paczek KDE?

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Thu Dec 5 16:57:27 CET 2013

Widzę, że w git jest KDE z serii 4.11.x. Ponieważ jakoś nie mogę się doczekać,
żeby trafiły chociażby do test, że o ready nie wspomnę (może po prostu nie ma
jeszcze wszystkiego albo jakieś problemy z kompatybilnością), pomyślałem, że
sam sobie spróbuję przebudować :-) Jaka jest kolejność budowania paczek?
Obstawiam, że na początek kdelibs, potem kdebase? Co dalej?

@arekm: Ostatnie zmiany są Twojego autorstwa. Jaki jest powód, że jeszcze nie
trafiło to do repo? Pytam bo dobrze by było wiedzieć, jakie można spotkać
kłopoty, jeśli ktoś już próbował tego używać :-)