[RescueCD] Beta 2013-03

Paweł Kośka pawel at viop.pl
Fri Mar 15 12:24:21 CET 2013

W dniu 15 marca 2013 11:21 użytkownik Arkadiusz Miśkiewicz
<arekm w maven.pl> napisał:

> Obsługa custom.cpi nie wystarczy Ci? Tam wrzucić wszystko to co ma być
> nadpisane względem squashfsa rcd.

A kernel to jakaś duża modyfikacja? Czy budowany ten co jest w repo z
--with rescuecd ?

Podobnie jak Jacek, chętnie bym sobie zmodyfikował rescuecd, lub też
zbudował własną płytkę. Wrzucił pakiety które by mi się przydały,
niepotrzebne wywalił itp.
Jest gdzieś jakiś opis jak zbudować swoją własną płytkę PLD RescueCD?
Kiedyś coś takiego robiłem i bootowałem z sieci po PXE, ale pogubiłem
się w skrypcie /linuxrc który mi squashfs z jakimś ramfs składał do
kupy i ciągle mi jakieś kwiatki wychodziły ;)

Paweł