Skrypty startowe mldonkey

stacho stacho at venco.com.pl
Wed Dec 9 18:27:24 CET 2015

W dniu 2015-12-08 21:07, Łukasz Maśko napisał(a):

> Może i niech żyje... Ale jak przeskoczyć takie coś: jak podczas
> sprawdzania
> dysku fsck się wywróci (bo nie może go naprawić automatycznie), to przy
> SysVInit boot po prostu idzie dalej. Jeśli to nie jest dysk systemowy
> tylko
> np. (jak w moim przypadku) /home/users, to mogę się spokojnie na roota
> zalogować i naprawić ręcznie. A na systemd skrypt wtedy wchodzi w pętlę
> nieskończonego i bezowocnego sprawdzania tego dysku w kółko (kończy się
> błędem, jest ponawiane, itd.). I trzeba system w singlu odpalać, żeby
> [...]

Ja mam inny problem, PLD zainstalowane na maszynie wirtualnej w vmware
esxi.
Jak jest systemd to nie da się zalogować przez konsolę esxi, brak
logina. :(
Próbując "coś" z tym zrobić, tak się systemd zbuntował że musiałem
odzyskiwać
system z kopi. Przy SysV wszystko jest jak trzeba.

--
pzdr
Stacho Pal