Problem z %py_build przy próbie budowania calibre

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Thu Dec 31 23:15:11 CET 2015

Dnia czwartek, 31 grudnia 2015 20:23:09 Jacek Konieczny pisze:

> I to też musisz podmienić na '%{__python} setup.py install' plus
> odpowiednie flagi wybierające katalog docelowy, o ile to cudo w ogóle ma
> taką opcję.

Podmieniłem. Dopasowałem. Buduje się i działa (z dokładnością do kilku
niespakietowanych plików, ale przy działaniu nie widzę efektów ubocznych).
Poprawki załadowane do naszego git-a. Można puścić na buildery. Dzięki.

> Nie ma obaw. Większośc się przebudowuje bez problemu. Ta jest inna, bo
> te 'setup.py' nie jest normalne, tylko jakieś custom-cudo. O ile
> pamiętam, to w Calibre wszystko było robione jakoś nienormalnie.

Na pythonie się nie znam, ale ta redundancja parametrów mnie trochę dziwi.
Aczkolwiek, skoro piszesz, że tak ma być, to pozostaje mi tylko założyć, że
tak właśnie jest :-)