konflikty między pakietami x86_64 i i686

Krzysztof Mrozowicz krzysztof at mrozowicz.eu
Wed Dec 6 00:12:07 CET 2023

Dnia 2023-12-05, o godz. 21:11:24
Peri Noid <ed at yen.ipipan.waw.pl> napisał(a):

> Przyjrzyj się uważnie - to są różne pakiety. Automatyka pozwala
> zainstalować paczki dla różnych architektur ale wyłącznie w tej samej
> wersji. Lekarstwem na to jest ... poczekać, aż drugi builder
> przemiele paczki i wtedy zainstalować komplet. Owszem, czasami
> zdarzają się pojedyncze przypadki, gdzie konflikt rzeczywiście
> występuje. Ale to nie twój przypadek.

Dzięki za odpowiedź! Wydaje mi się, że masz rację, przynajmniej
częściowo. W moim przypadku pakiet był zbudowany przez oba buildery,
ale to poldek najpierw chciał aktualizować x86_64 (i wywalił błąd), a
potem osobno i686 (i również wywalił błąd).
Kiedy ręcznie mu dałem obie architektury do zaktualizowania za jednym
razem, to poszło prawidłowo.

> upgrade libuuid-2.39.3-1.x86_64 libuuid-2.39.3-1.i686

Pozdrawiam!

--
Krzysiek