pldcpan.pl - potrzebna poprawka

Jakub Bogusz qboosh at pld-linux.org
Fri Jul 28 14:47:32 CEST 2023

On Thu, Jul 20, 2023 at 08:53:50AM +0200, Arkadiusz Miśkiewicz via pld-devel-pl wrote:
> Mógłby fan perla zerknąć na nasz pldcpan i poprawić mu regułki parsujące
> nazwę by działał także z takimi przypadkami jak:
>
> ./pldcpan/pldcpan.pl IP::Country::DB_File
>
> ?

Fanem nie jestem, ale poprawione w 1.66.

Kosztem obsługi "_" jako separatora członów nazwy modułu, ale takich
przypadków nie znalazłem w przyrodzie. Teraz obsługiwany jest tylko
separator "-"; "_" jest teraz znakiem dozwolonym w nazwie (poza
pierwszym znakiem członu, analogicznie do cyfr).

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/